torsdag den 5. januar 2012

2012

Nu er 2012 så godt som startet, og jeg har mange mål her for dette år. Jeg vil ihvertfald prøve at opnå dem. Eller, egentligt er det ikke nogle mål jeg har, bare noget jeg gerne vil - som helst skal ske. Jeg vil så gerne have styr på mit liv, og min stil og ikke mindst, mit klædeskab! Det kunne være så dejligt hvis jeg fik købt det tøj jeg gider gå i, og ikke bare have alt muligt liggende jeg aldrig vil tage på igen. Så få solgt rigtigt ud i tøj og smykker - og få nyt. Finde lidt mere ud af mit liv med hvad jeg vil, og interesserer mig lidt mere for min skole end alt andet. Det kunne egentligt være dejligt at få nogle gode karakterer til når jeg skal videre! Jeg har lige fået mit 7 tal i engelsk terminsprøve, og det er jeg rigtig tilfreds med, da jeg gik ud af 9 med en dårlig karakter i eksamen pga nervøsitet. Nu kom jeg med en god karakter, og jeg er rigtig glad! Vil meget gerne op på et 10 tal i et eller andet fag, for at vise noget overfor mig selv. Vil også gerne i form igen - nok går jeg på en idrætslinje på Xclass - men vi har lavet en masse andet her i de sidste par uger, som har gjort at vi ikke har haft idræt. Og nu er min kondi helt i bund igen.. Puha! Jeg må igang! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar