torsdag den 5. januar 2012

Dreams ...


Jeg går og drømmer om en masse ting! Det er jo godt at have en masse drømme her i livet. En af mine største drømme er at komme til Beverly Hills, California, jeg ved ikke helt præcis hvorfor. Det har jeg bare altid godt kunne tænke mig. Det har måske lidt at gøre med at jeg elsker at se 90210 ( den nye serie) og der ser byen bare så hjerne død fed ud, hehe. Men mon ikke den drøm går i opfyldelse en gang her i livet ... Selvfølgelig er jeg også en af dem, som går rundt med den store drøm som de fleste piger og kvinder går rundt med. Nemlig at finde den eneste ene, blive gift og få børn. Helt to børn, en af hver. Og navnene er allerede bestemt! Villa, vovse og Volvo (som man siger), i dette tilfælde skulle det så ikke være en Volvo men en Ferrari, haha. Og nok heller ikke en hund, da jeg ikke er så glad for dyr. Jeg ville da overhovedet heller ikke klage over at have et hus i Italien, jeg ELSKER bare det land! 

Tro på at dine drømme!

Kys Simone <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar