fredag den 30. december 2011

Lidt nyt herfra


Jeg vil gerne ønske jer alle en god bag jul og et godt nytår!! Jeg har meget tænkt over det med at have et nytårs fortsæt?? Hvad skal mit mon være.. Ja, det skal jeg sige jer.. Jeg har overhovedet intet i år! Tror bare det skal være at følge mit hjerte, og ikke lytte til hvad andre siger - som jeg har fået gjort de sidste par år, og det har da kun bragt noget dårligt til sig! Jeg vil ihvertfald også op på mindst ét 10 tal i skolen, for at være lidt mere stolt af mig selv. Jeg ved ikke helt. Men man kan altid drømme! 
Et lille update - jeg har fået en kæreste, wuhu!! Jeg er lykkelig! Det har også lige været jul, så mon ikke jeg skal vise jer mine julegaver på et tidspunkt herinde? Jo forfanden da! Og de ting jeg har købt for mine gavekorts! Jeg siger jer, udsalg er det bedste når jeg har penge - har da ihvertfald fået købt en masse lækkert tøj! Og blåt tøj! Elsker blå.. Hæ! Godt nytår søde mennesker!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar