torsdag den 22. december 2011

Thoughts and smiles.

Jeg har egentligt tænkt meget over julen i år, tænkt over hvad jeg ønsker mig og hvorfor vi overhovedet holder jul når der ingen sne er.. Det vil være ligesom at holde jul om sommeren.. Det er bare ikke rigtigt. Jeg tror bare jeg har for mange tanker i hovedet. Både med kærligheden, gaver, skolen og andre ting der nager. Er det bare julen der får en til at stresse så meget? Jeg vil ønske jeg kunne ligge alle mine tanker bag mig, og bare smile og vinke... Jeg må bare vente de sidste 2 dage med stress og dårlige tanker. Nu er julen i det mindste på vej!! Jeg glæder mig til juleaften, glæder mig til at se min dejlige familie igen - og ikke mindst min bror! Desværre ser jeg ikke begge mine 2 ældste brødre der.. Men d. 26 ser jeg min storebror igen, efter meget lang tid. Åhhh savner ham :-( 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar