fredag den 23. december 2011

Så er det imorgen?

Lad det se sådan ud når jeg vågner i morgen tidligt ^

Jeg er lige kommet hjem fra byen, hvor den sidste julegave blev købt. Jeg sidder nu her i min seng og tænker " det er jul imorgen, og jeg er overhovedet ikke i julestemning" hvad er der gået galt i år? Jeg plejer at ELSKE julen, nu er jeg bare mere eller mindre ligeglad med julen. Måske er det tanken om at det ikke bliver hvid jul? Ja, jeg ved det ikke. Men mit gode julehumør er i hvert fald væk. Jeg håber da at det kommer frem imorgen, ligesom at jeg så inderligt går rundt og håber på at der vil ske et mirakel og det faktisk vil sne hele dagen imorgen. 

Glædelig lille juleaften alle sammen.

Kys ..

2 kommentarer:

  1. Fed blog (:

    Kig gerne forbi min, hvis I har lyst:
    Camillajb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak :)

    Jeg tager lige et kig forbi.

    Simone.

    SvarSlet