tirsdag den 20. december 2011

Vores historie.

Faktisk er der rigtig mange der har skrevet til mig anonymt på formspring, om hvor vi kender hinanden fra - og valgt at skrive at spørgsmålet var til bloggen. Så ja, her vil jeg komme med min side af historien, om mig og Simones historie! Altså det hele startede jo nok dengang hvor jeg startede i hendes parallel klasse dengang i starten af 4 klasse, hvor hun var en af de bedste til at tage imod mig. Jeg frygtede altid om morgenen når jeg kom for sent, at skulle gå igennem hendes klasse - fordi min klasse lå i et lille lokale hvor døren indtil, var i hendes klasse. Men altså, vi snakkede rigtig godt sammen hen af tiden, og hun lærte mig nok også lidt om stil. Jeg kom ind som den pige med camouflage bukser og mærkelige trøjer og Simone var den fine pige som altid havde orden i sin frisurer og sit tøj. Hun fulgte moden allerede fra de små klasser, dengang hvor pigerne gik i stramme jeans og drengene gik i stramme hængerøvs bukser. Men vi blev mere og mere tætte, og endte også op som bedsteveninder dengang. Kan huske at folk kaldte os for kawasaki tøserne, fordi vi altid gik i vores pinke kawasaki sko, og var bare altid sammen. Med årene gled vi lidt mere fra hinanden, men valgte stadig at holde sammen, for vi er jo tråds alt veninder! Hun har lært mig en masse gennem årene, og har altid været en af de piger jeg har haft mest tiltro til. Mange vil nok mene at det er en overdrivelse, fordi vi jo også tit var lidt bitchy. Men selv da jeg flyttede skole i slutningen af 8 klasse, valgte vi at holde kontakten, og opdaterede hinanden lidt. Nu går vi begge i 10 klasse på Xclass, og vi har stadigvæk lige så god kontakt som dengang. Jeg må sige at det venskab mig og Simone har er et super venskab, derfor er det nok heller ikke en dårlig idé at vi blogger sammen. Vi lever vidt forskellige liv, og derfor er der jo også en masse forskelligt at blogge om, så i ikke kommer til at høre det samme fra os begge. Vi er nogle helt forskellige personer, men samme tid er vi ikke alt for forskellige. Håber i kommer til at nyde blogge fremover. Kys! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar